Wednesday, April 23, 2008

Demam....

Demam-demam pun still nak update blog. hehe.. maklumla internet baru jer OK. Hari ni hubby aku pegi Paris amek passport Farrel. Alhamdulillah passport Farrel dah siap last week. Dahla aku demam dr semalam lagi, pastu hubby lak takde. Sib baik Farrel tak banyak meragam, dia asyik tido jer hari ni. Agaknya dia faham kot mummy dia demam. Tataulaa apesal kebelakangan ni aku asyik demam jer. Dahla bila demam mesti menggigil2, tuh yg paling aku tak tahan. Dulu-dulu setahun sekali pun payah nak demam. Maybe weather kat sini x sesuai kot dengan aku. Kebelakangan ni pun muka aku kering sgt. Dah try letak macam2 lotion tp still kering gak. Nak kata cuaca panas sgt pun xde lah jugak. Asyik mendung jer. Okaylaa.. aku nak tuko pampers Farrel. Tak sabo nak tunggu daddy balik malam ni. Boring laa daddy takde..asyik tido jer sepanjang hari ni sbb badan lemah. Harap cepat2la kebah demam ni n x de jangkit kat sesapa exp Farrel. Farrel kuat kannn!!.. jgn sakit2 tauuu!!!

1 comment:

AsLiNa said...

ala..kesiannya..harap2 ok dan tak terjangkit kat farrel..