Friday, February 22, 2008

Finally...

Assalammualaikum..

huhu.. finally internet kat IAS ni OK jugak. alhamdulillah, syukur sgt walaupun terpaksa menunggu hampir2 sebulan dengan penuh kesabaran. heheh.. kadang2 tak sabar pun, rasa macam nak pegi serang jer uncle Didier ni. Cakap mcm keling jer.. kejap ckp nak betulkan, kejap ckp xde bajet. banyak tul alasan diorg ni. Tp watever pun tamat jugak penantian yg penuh penyiksaan ni. Punye laa boring sepanjang tenet tak OK. Nak pegi club plak dah tak baper larat nak usung perut ni naik turun tangga. Thanx to my hubby sbb belikan TNT untuk hilangkan boring walaupun lepas 3 hari beli, internet pun dah OK. hehe.. sekrg ni rumah kiteorg dah ade lebih 18 channel. Pening jugak nak pilih tgk citer ape. Sekrg ni aku tgh pulun nak abiskan buku citer yg kiteorg beli kat Capitol. Buku yg aku baca sekrg ni mula2 agak boring sket tp sekrg ni mcm best plak. tak sabar aku nak abiskan citer ni sbb nak baca buku2 citer Nicholas Sparks. Tp dah ade internet ni mesti slow sket progress nya.. pagi2 jer la aku abiskan masa membaca. Bila petang mula la bertenet. Baca forum pasal parenting. Hubby aku pun sekrg dah pandai buka forum pasal parenting.. dalam diam2 dah tau pasal macam2. Breastfeeding la, Tanda2 nak bersalin la, Cara nak sambut baby, n byk lagi. huhu.. bangga aku sbb kadang2 ilmu dia lagi banyak dr aku.

Sekrg ni aku n hubby dah tak sabo2 tunggu baby keluar. Bangun pagi, sebelum tidur hubby mesti tanye, "bile baby nak keluar?". Aku pun tertanya2 jugak sbb due dah dekat. tak sampai 2 minggu je lagi tp takde tanda ape2 pun. Cuma sekrg ni selalulah kena Hixton Bricks (false alarm). Kalau boleh biarlah sebelum due date. Risau aku kalau baby comfort sgt duk kat dalam sampai tanak keluar. Mentang2la perut mummy dia banyak lemak. huhu.. keluar cepat2 tau sayang!! Boleh main ngan mummy n daddy. Tak sabar nak peluk cium sayang. huhu.. jeles tgk member2 aku yg due lebih kurang aku dah selamat bersalin.

Okayla, mentang2la lama x menulis blog. panjang ler plak aku membebel kali ni. Anyway, sekrg ni IAS dah ade new malay member. Iqmal n family dah selamat tiba bln january lepas. So bertambah meriahla komuniti melayu kat sini.

No comments: